ORGANIZACJI ZAJĘĆ W SZKOLE PO POWROCIE DO NAUKI ZDALNEJ:

  1. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub
    w  izolacji w warunkach domowych.
  2. Wszystkim osobom wchodzącym do placówki oświatowej będzie mierzona temperatura termometrem bezdotykowym.
  3. Przy wejściu do budynku szkoły zamieszczona została informacja o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcja użycia środka dezynfekującego. Wszyscy wchodzący do budynku szkoły mają obowiązek korzystania  z płynu do dezynfekcji rąk.
  4. W tracie przerw obowiązuje NAKAZ noszenia maseczek. Podczas zajęć lekcyjnych uczniowie mogą być bez maseczek zachowując dystans społeczny (min.1.5 m);
  5. Podczas zajęć prowadzonych na świeżym powietrzu uczniowie mogą być bez maseczek zachowując dystans społeczny (min.1,5 m);
  6. Jeżeli pracownik szkoły zaobserwuje u ucznia objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę, kaszel, natychmiast zaprowadza dziecko do gabinetu pielęgniarki lub innego wyznaczonego przez Dyrektora miejsca zapewniając min. 2 m odległości od innych osób. Pielęgniarka lub w przypadku jej nieobecności zespół psychologiczno – pedagogiczny lub Dyrekcja szkoły zawiadamia rodziców/opiekunów prawnych i  zobowiązuje ich do jak najszybszego odebrania dziecka ze szkoły, a uczeń pozostaje pod opieką wyznaczonego przez Dyrekcję
  7. Uczniowie spędzają przerwy w określonych miejscach na terenie szkoły.

- Szkoła Podstawowa > AULA

- klasy I-sze BSS  > I piętro

- klasy II-gie BSS > II piętro

- klasy III-cie BSS > III piętro.

  1. W pogodne dni uczniowie przerwy międzylekcyjne spędzają na dworze

(bez maseczek zachowując dystans społeczny 1,5 m).

  1. Obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk (po przyjściu do szkoły należy bezzwłocznie umyć ręce), ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.
  2. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia lub w tornistrze/torbie. Uczniowie nie wymieniają się przyborami szkolnymi między sobą.
  3. Sale lekcyjne, części wspólne (korytarze) będą wietrzone co najmniej raz na godzinę, w czasie przerwy, a w razie potrzeby także w czasie zajęć.
  4. Źródełko wody pitnej jest wyłączone.

 

 

 

 

Zespół psychologiczno - pedagogiczny